15 July 2009

Ade ape pade saye nieeee...

1. Bekas kekasih saya adalah:
Semestinya kaum lelaki!! ?????

2. Saya sedang mendengar:
Suara hati saya berbicara..


3. Mungkin saya patut:
Melalui hari2 mendatang dgn hati yg tenang & terbuka..

4. Saya suka:
Membuat hal sendiri..

5. Sahabat-sahabat baik saya adalah:
Org yg memahami saya..

6. Saya tak paham:
Kenapa sesetengah orang suka menyakitkan hati!!

7. Saya kehilangan:
Terlalu byk kehilangn..gigi,kakak, datuk, nenek,kawan,zaman silam saya & mcm2 lagi..

8. Ramai yang berkata:
Bestnye awak dah kahwin.. x sabar nk jd mcm awak..mesti anak awak nanti comel kan!!klu mixed ummi dan abinya.. heheh!! yeke?? terima kasih.. Amin.. :-)

9. Makna nama saya:
Maknanya Cahaya Mata..

10. Cinta (sejati) itu adalah:
Love God Care For Others!! (Cinta pd Tuhan, Cinta Sesama Manusia)


11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
Tgk tv pakai kain pelekat!! sape tu? hehe..

12. Saya akan cuba:
Beramal sebaik mungkin dan membuat baik pd org di sekeliling saya

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Tiada istilah selamanya dlm kehidupan yg fana ni..


14. Telefon bimbit saya:
Sony Ericsson k630i

15. Bila saya terjaga dari tidur:
malasnya nk g keje!! nk tido lg..

16. Saya paling meluat apabila:
Tgk orang cuba memalukan orang lain..

17. Pesta/Parti adalah:
Cuti dan boleh tido!!cam x kena je.. heheh!!


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
Kura2, anak kucing dan hamster.. suke sgt!!

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Zaman sekolah..

20.Hari ini:
Saya makan banyak!! asyik nk mengunyah jer..


21. Malam ini saya akan:
rehat, tgk tv & tido...

22. Esok pula saya akan:
keje..

23. Saya betul-betul inginkan:
Kemajuan dlm kehidupan..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
X hilang lg parut ni..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
pusat membeli belah


26. Makanan Barat atau Jepun:
barat


27. Bilik yang terang atau gelap:
Terang..

28.Makanan segera adalah:
Buat saya nak makan lg walaupun tau x berkhasiat!!


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
bye.. balik dulu!!

30. Saya rindu:
Family kat kampung..

No comments:

Post a Comment